Παρασκευή 25 Φεβρουαρίου 2011

Η Χρυσάνθη Τσουράπη ειδική συνεργάτης του Λουκά Τζανή για θέματα Ανάπλασης!!

.
Η Χρυσάνθη Τσουράπη ήταν δημοτική σύμβουλος και αντιδήμαρχος για ένα διάστημα του Αραβιάδη.
Ήταν διακοσμήτρια εσωτερικών χώρων και τώρα είναι αρχιτέκτων.
Στην πτυχιακή της στο ΤΕΙ Πειραιά έφτιαξε μια πολύ καλή πρόταση αξιοποίησης του Γυαλάδικου.
Ασχολήθηκε με την Ανάπλαση μετέχοντας στην Επιτροπή του Δήμου (πριν γίνει ακόμα δημοτική σύμβουλος) και στη συνέχεια ασχολήθηκε με το θέμα δια μέσου της διοίκησης Αραβιάδη.
Τώρα, έγινε ειδική συνεργάτης του Λουκά Τζανή για θέματα Ανάπλασης.
Θετικό αυτό, μια κι έχει γνώση του θέματος και επίσης έχει και προσωπικές απόψεις.
.
Της έδωσα το βιβλίο μου. Σήμερα που την είδα στην κηδεία του Μανώλη Βασιλειάδη μου είπε ότι διάβασε την πρότασή μου και κουφάθηκε!!! Δεν της άρεσε που προτείνω ναυτιλιακό κέντρο.
Είναι η πρώτη που κουφαίνεται από την πρότασή μου!
Ελπίζω να αποκτήσει σύντομα την ακοή της και την όρασή της και να ξαναδιαβάσει την πρόταση.
Όχι πως επιμένω οπωσδήποτε στο ναυτιλιακό κέντρο, μου αρκεί οποιαδήποτε πρόταση που δίνει βιώσιμη διέξοδο, μητροπολιτικό πάρκο άνω των 400 στρεμμάτων και ελεύθερες ακτές. Σαν πολιτικός με γνώσεις των οικονομικών, πρότεινα αυτό. Προσπαθώ να ισορροπήσω ανάμεσα στους φανατικούς της "τσιμεντοποίησης" και στους φανατικούς της "πράσινης ακτής". Δεν είμαι πολεοδόμος. Αν κάποιος βρει μια καλύτερη πρόταση που να στέκει πολιτικά, να βγαίνει οικονομικά και να έχει καλύτερη πολεοδόμηση θα την χειροκροτήσω και θα την στηρίξω. Δεν θα κουφαθώ!!!
.
Ωραία η Χρυσάνθη!!! Κουφάθηκε!!! Και είναι σύμβουλος του Τζανή! Αναρωτιέμαι αν θα τον συμβουλέψει να φορέσει ακουστικά όταν, διαβάζοντας το βιβλίο μου, φτάσει στις προτάσεις.
.

1 σχόλιο:

Ανώνυμος είπε...

Εφόσον επέλεξες να χρησιμοποιήσεις το όνομά μου με τέτοιο τρόπο χωρίς να μπεις στον κόπο να με ενημερώσεις ελπίζω να δημοσιεύσεις το σχόλιο μου. Δεν εκπλήσσομαι που εν αγνοία μου χρησιμοποιείς το όνομά μου με τόσο ειρωνικό τρόπο και με ψευδή σχόλια που ουδέποτε έκανα, ούτε που το θάρρος που εσύ ο ίδιος μου έχεις δώσει μέσα στα χρόνια που γνωριζόμαστε πολιτικά το παρουσιάζεις ως θράσος.Τα συμφέροντα είναι μεγάλα στην περιοχή της ανάπλασης και καταλαβαίνω ότι όποιος τολμήσει να βρεθεί απέναντι σε αυτά θα δεχθεί πόλεμο.

Ουδέποτε χρησιμοποίησα τον όρο "κουφάθηκα" , αλλά προφανώς ένας τέτοιος χαρακτηρισμός εξυπηρετεί την εικόνα που προσπαθείς να φτιάξεις για εμένα.Επίσης αν παρέμενα εκτός της πολιτικής σκηνής και ο λόγος μου δεν είχε πολιτική βαρύτητα στο κέντρο των πολιτικών αποφάσεων του δήμου, όπως επέλεξα να κάνω συνειδητά τα προηγούμενα 4 χρόνια θα δεχόσουν απλά τη γνώμη μου και θα συζητούσαμε χωρίς να νιώθεις την ανάγκη να με διασύρεις δημοσίως.

Σου εξήγησα ότι οποιαδήποτε προσπάθεια γίνεται περισυλλογής πληροφοριών σχετικά με την ανάπλαση είναι σε θετική κατεύθυνση κατά τη γνώμη μου. Αρκεί στα όποια συμπεράσματα οδηγούμαστε και στις όποιες λύσεις προτείνουμε να μη χάνουμε ποτέ το αρχικό μας κριτίριο που δεν είναι άλλο από το καλό των κατοίκων και την ανάπτυξη της περιοχής.

Λυπάμαι πολύ που με αυτές σου τις κινήσεις μπορεί να εντυπωσιάζεις προσωρινά τους αναγνώστες του ιστολόγιού σου και τους πολιτικούς σου φίλους αλλά απογοητεύεις κάποιους νέους ανθρώπους που εσύ ο ίδιος έβαλες στην πολιτική και τους έμαθες να αγωνίζονται για το κοινό καλό.

Δεν ξέρω τι σου συνέβη και έχασες το δρόμο στην πορεία.Είμαι σίγουρη πως θα την βρεις την άκρη γιατί είσαι αγωνιστής.Αν μη τι άλλο όλα μπορείς να τα αποποιηθείς αλλά την ιστορία της Ανάπλασης που κατέγραφες ευλαβικά τόσα χρόνια και την ιστορική συνέχεια δεν μπορείς να τη διαγράψεις.

Αν πάλι θεωρείς ότι δεν είμαι άξια να κάνω αξιολόγηση των προτάσεών σου και πάλι δεκτό. Απλά να σου επαναλάβω και από εδώ αυτό που είπα : "Η κατεύθυνση που πιστεύω ότι πρέπει να έχουμε είναι να δημιουργηθεί ένας ενιαίος πνεύμονας πρασίνου με μικρές πολεοδομικές κυψέλες ήπιας λειτουργίας και όχι ναυτηλιακό κέντρο".

Συνεχίζω να πιστεύω ότι είναι πολυ σημαντικό που εμπλέκεστε με την Ανάπλαση τόσο εσύ όσο και η Ξένια η Φωτίου -η οποία ήταν μάρτυρας όταν σου εξέφρασα τις απόψεις μου και μπορεί να διαβεβαιώσει για του λόγου το αληθές- , θεωρώ πολύ σημαντική δουλειά το βιβλίο σου και θα χρησιμοποιήσω θετικά τις προτάσεις και τις πληροφορίες του βιβλίου σου τόσο στην μελέτη για το νέο κτίριο της βιβλιοθήκης που εκπονώ την τελευταία διετία -όπως κάνω σε κάθε διπλωματική μου εργασία στην οποία γίνεται ειδική αναφορά στο όνομά σου-όσο και για τις προτάσεις μου για την Ανάπλαση.

Φιλικά
Χρυσάνθη Τσουράπη

Υ.Γ. Ήρθα συντετρημένη σε μια κηδεία ενός καλού ανθρώπου και γείτονα με την αγωνία του τι να πω στον φίλο μου τον Άκη που έχασε τον πατέρα του και όχι με την έπαρση να ακυρώσω το έργο σου που ξέρω πόσα χρόνια έκανες να ολοκληρώσεις.